Ψηφιακό Πελατολόγιο: τι είναι και ποιους αφορά

Ψηφιακό Πελατολόγιο: τι είναι και ποιους αφορά

Η ψηφιοποίηση των διαδικασιών αποτελεί πλέον καθημερινότητα για πολλές επιχειρήσεις, με την ΑΑΔΕ να εντάσσει ένα νέο εργαλείο το Ψηφιακό Πελατολόγιο. Ας δούμε τι περιλαμβάνει, ποιους αφορά και πώς αναμένεται να λειτουργήσει.

Τι είναι το Ψηφιακό Πελατολόγιο;

Το Ψηφιακό Πελατολόγιο είναι ένα ηλεκτρονικό εργαλείο που εισάγεται από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Πρόκειται για ένα είδος ψηφιακού αρχείου πελατών που θα τηρείται από συγκεκριμένες επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Ο βασικός στόχος του είναι η ενίσχυση της διαφάνειας και η καλύτερη οργάνωση των επιχειρησιακών διαδικασιών.

Ποιες επιχειρήσεις αφορά;

Σε πρώτη φάση, το μέτρο αφορά συγκεκριμένους κλάδους, όπως:

  • Συνεργεία οχημάτων
  • Πλυντήρια οχημάτων
  • Χώρους στάθμευσης
  • Ενοικιάσεις οχημάτων

Καθώς το μέτρο επεκτείνεται μέσα στο 2025, θα συμπεριλάβει και άλλους κλάδους.

Πώς θα λειτουργεί;

Η επιχείρηση, θα καταγράφει την είσοδο των οχημάτων (ή την ενοικίαση αν μιλάμε για εταιρεία ενοικίασης). Στη συνέχεια αυτά τα δεδομένα θα συνδέονται με το αντίστοιχο παραστατικό και θα διαβιβάζονται κι αυτά στην πλατφόρμα myDATA.

Πότε ξεκινάει;

Η εφαρμογή του Ψηφιακού Πελατολογίου θα ξεκινήσει πιλοτικά στις αρχές του 2025. Αρχικά, θα ισχύει για τους παραπάνω κλάδους, ενώ στη συνέχεια θα επεκταθεί σταδιακά και σε άλλους.

Τι σημαίνει αυτό για τους επαγγελματίες;

Οι επιχειρηματίες θα έχουν την ευκαιρία να εκσυγχρονίσουν τις διαδικασίες τους, ενισχύοντας την οργάνωση και την αποδοτικότητα της λειτουργίας τους, με υποστήριξη για την ομαλή μετάβαση στο νέο πλαίσιο.

Το emblem, πάντα ένα βήμα μπροστά!

Η εταιρεία μας,  όντας και πιστοποιημένος πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων. Έχουμε ήδη υλοποιήσει την εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου εντός του emblem και μόλις η ΑΑΔΕ ενεργοποιήσει την πιλοτική φάση, θα γίνει διαθέσιμο!