Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

📌 Υποχρεωτική η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας από 01.01.2024
📌 Υποχρεωτική η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας από 01.01.2024

Τι πρέπει να γνωρίζετε!

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, τέθηκε σε εφαρμογή βάση του νόμου 4808/2021 σχετικά με την Προστασία της Εργασίας. Έχει γίνει υποχρεωτική σε κάποιους κλάδους, ενώ αναμένεται να ενταχθούν και οι υπόλοιποι. Αρχικά έγινε υποχρεωτική σε πιο μεγάλες επιχειρήσεις - σε κλάδους που χρησιμοποιούσαν ήδη κάποιο σύστημα ωρομέτρησης, ώστε να είναι πιο εύκολη η μετάβαση των επιχειρήσεων σε αυτή τη νέα νομοθεσία.

♦️
Τι είναι η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας;

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας είναι ένα ηλεκτρονικό εργαλείο καταγραφής των πραγματικών ωρών εργασίας των εργαζομένων σε πραγματικό χρόνο και με απόλυτη ακρίβεια. Αποτελεί εγγύηση για την τήρηση του ωραρίου του εργαζομένου. 

♦️
Ποια είναι διαφορά σε σχέση με τα συστήματα ωρομέτρησης και τις κάρτες που χρησιμοποιούν σήμερα πολλές επιχειρήσεις;

Η μεταρρύθμιση που αποτελεί και το σημείο - κλειδί για την τήρηση του ωραρίου εργασίας είναι η απευθείας, σε πραγματικό χρόνο σύνδεση με το ΕΡΓΑΝΗ II. Έτσι, η απασχόληση δεν θα καταγράφεται απλώς στο σύστημα του εργοδότη, αλλά ταυτοχρόνως και στο σύστημα του Υπουργείου Εργασίας, στο ΕΡΓΑΝΗ II, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να γίνει επέμβαση και αλλοίωση των δεδομένων από κάποια πλευρά.

♦️
Ποιά είναι η χρησιμότητα της;

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επιτρέπει καταγραφή της εργασίας των εργαζομένων σε πραγματικό χρόνο, συμπεριλαμβανομένου του βασικού ωραρίου και των υπερωριών. Αυτό αποτελεί εγγύηση για την τήρηση του ωραρίου και την αντιμετώπιση της αδήλωτης ή υποδηλωμένης εργασίας. Με την ψηφιακή κάρτα εργασίας, η έναρξη και η λήξη του χρόνου εργασίας, καθώς και οι υπερωρίες, καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο, μειώνοντας το διοικητικό βάρος και τη γραφειοκρατία για τις επιχειρήσεις που την υιοθετούν.

♦️
Πώς λειτουργεί;

Μέσω της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας το Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για τις πραγματικές ώρες εργασίας των εργαζομένων. Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να σκανάρουν τα QR Codes τους σε οποιαδήποτε συσκευή ανάγνωσης QR Code (π.χ. tablet, κινητό) κατά την άφιξη και την αποχώρηση τους από το χώρο εργασίας τους. 


💡
Τι είναι το Emblem Ergani και γιατί να το επιλέξετε;

To Emblem Ergani είναι Cloud πλατφόρμα διαχείρισης του Ψηφιακού Ωραρίου & των Εργαζομένων. Μπορείτε να συνδέεστε από οποιαδήποτε συσκευή και να διαχειρίζεστε τα δεδομένα σας εύκολα και γρήγορα.

💡
Ποιες είναι οι δυνατότητες του Emblem Ergani;
  • Real Time ενημέρωση του Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ.
  • Εύκολη & γρήγορη χρήση.
  • Ημερολόγιο All-In-One: Σχεδιασμός προγράμματος εργασίας, τροποποιήσεις ωραρίου, εμφάνιση αφίξεων και αναχωρήσεων, δήλωση αδειών και υπερωριών, όλα μέσα από ένα ημερολόγιο!
  • Σύνδεση με ΟΛΑ τα προγράμματα μισθοδοσίας του λογιστή.
  • Αναλυτικός έλεγχος αποκλίσεων ψηφιακού ωραρίου & ψηφιακής κάρτας εργασίας, για αποφυγή λαθών.
  • Ειδοποιήσεις για παράλειψη διαβίβασης προσέλευσης, αποχώρησης & απουσία προγράμματος για την επόμενη ημέρα.
  • Δωρεάν Ενημέρωση & Τεχνική Υποστήριξη από την έμπειρη ομάδα του Emblem Ergani.