Δελτία αποστολής: Τι αλλάζει και ποιους αφορά
"Ψηφιακή Διακίνηση"
Η ψηφιακή παρακολούθηση διακίνησης αγαθών, όπως ορίζεται από τις παρ. 9Α, 9Β και 9Γ του άρθρου 5 του ν. 4308/2014, αφορά την ηλεκτρονική διαδικασία έκδοσης και διαβίβασης των παραστατικών διακίνησης μέσω της πλατφόρμας myDATA.
Κύρια σημεία:
- Κατά τη διακίνηση αγαθών, τα δεδομένα διαβιβάζονται ψηφιακά στην πλατφόρμα myDATA.
- Η πλατφόρμα καταγράφει όχι μόνο τις αξίες, αλλά και τις ποσότητες των προϊόντων.
- Η παραλαβή των αγαθών δηλώνεται μέσω σάρωσης (scan).
Τι αλλαγές θα γίνουν:
Η εφαρμογή του νέου μέτρου επιτρέπει στον ελεγκτικό μηχανισμό να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τη διακίνηση των προϊόντων, καθώς θα έχει πρόσβαση σε όλα τα απαραίτητα στοιχεία της παραγγελίας (Αξίες και Ποσότητες).
Ποιους αφορά:
- Επιχειρήσεις με τζίρο άνω των 200.000 ευρώ, με βάση τις φορολογικές δηλώσεις που υποβλήθηκαν για το φορολογικό έτος 2022.
- Επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς που αναφέρονται παρακάτω, ανεξαρτήτως ύψους ακαθαρίστων εσόδων.
Πότε θα εφαρμοστεί:
Από την 1η Δεκεμβρίου 2024, αποκλειστικά με ψηφιακό δελτίο αποστολής θα γίνεται η διακίνηση καυσίμων, φαρμακευτικών προϊόντων, ιατρικών αναλώσιμων, οικοδομικών υλικών και ελαιόλαδου.
Το Emblem, συνεχώς εξελισσόμενο, προσαρμόζεται στις ανάγκες σας και είναι εδώ να κάνει την διαδικασία διαβίβασης του ψηφιακού δελτίου αποστολής εύκολη και γρήγορη. Μπορείτε πλέον να καταχωρήσετε τα δελτία αποστολής σας και να τα διαβιβάζετε στο myData.